lapkričio 24, 2008

Keistuolis dėdė Miegas :-)


Nuo vakar mano Vilius miega tik vieną kartą per dieną! Na gi, įvykis man :) Vakar nesupratau, kas darosi, kai paguldžiau rytiniam miegeliui: visuomet gražiai užmigdavo apie 9-9.30 ir gerai miegodavo, kartais net 2val., o vakar - atsigėrė pienelio ir jau ruošiasi man nuo kelių žemyn, suprask-einu bėgioti. Aš jį į lovytę, kaip visada paniūnuoju Aa Aa, o jis - į ašaras. Stojasi ir lipa iš lovytės. Dar bandžiau prieštarauti ir vėl guldyti, bet tapo tik blogiau... Na, tai aprengiau ir paleidau žaisti, o jis lyg niekur nieko gražiausiai pražaidė iki 13val. Tada jau lūžo "negyvai" :) Išmiegojo geras 2val., ir tada jau iki vakaro, 20val.

Dar mąsčiau, kad gal čia kokie dantys jį erzina, mat pirmieji krūminiai bando lįsti. Bet šiandien vėl tas pats. Artėjant rytiniam miegeliui akytes trina, aš jį nurengiau, pienelio daviau atsigert, lyg ir migdosi, o kai paguldau į lovytę-rėkt ir iš jos lipt :) Na, tai supratau, kad naujas etapas pas mus ateina, - keisis dienos ritmas, o tuo pačiu ir visas režimas. Ypač mano!!! Nes per rytinį miegelį aš ramiai nusiprausdavau po dušu, suplaudavau vakarykščios dienos indus, pradėdavau ruošti Viliui pietus, dar ir knygą spėdavau paskaityti! Panašu, kad liks tik pora punktų: greitas nusiprausimas ir pietų ruošimas :) Knygas skaitysim naktį!

Vis tik įdomu, kaip staiga ima ir pasikeičia, jokio pereinamojo laikotarpio, na, kad pvz. rytinis miegelis trumpėtų, kaip kad buvo su vakariniu miegu, - jis trumpėjo iki kokio pusvalandžio, kol jo visai nebeliko. Man taip greitai persiorientuoti nepavyko :) Vakar buvau supykusi, ko jis čia ožiuojasi ir nemiega, kuomet "priklauso"!! Šiandien jau ramiai pažiūrėjau, kaip jis lovytėj žaidžia ir bando iš jos išlipti...

Ir tik liko noras išsimiegoti... Kad Vilius iš ankstyvo vyturiuko taptų bent kiek pelėdžiuku - keltųsi ne šeštą ryto... Mąstau, gal bandysiu pastumti jo užmigimą vėliau, gal ir kelsis vėliau?.. Nors intuicija sako, kad vis tiek vyturiuko neperlauši :)))

1 komentaras:

xena rašė...

režimo pasikeitimai mamai visada sunku. geroji pusė - toks režimas nusistovės iki pat mokyklos :)
mano mergina rytais keliasi vėliau, jeigu dieną prieš neleidom jai kaip reikiant pamiegot - arba pietų miegą nukurpom, arba pamigdėm vėliau. tai jei bendras dienos miego laikas pas jus sumažės, visai įmanoma, kad mažius pradės keltis vėliau.