kovo 12, 2010

Olimpe - tėtis

Tiksliai ir nežinau, ar būna vaikams koks tėčio periodas, bet Viliui dabar totalus TĖČIO periodas. Pabunda iš ryto ir beveik pirmas klausimas "Tetė išėjo į dabą?" arba "tetė miega?". Kai išsiaškina situaciją, arba eina tetės kelti, arba eina skambinti, kad grįžtų namo :) Paima mano mobilų telefoną, suspaudo krūvą skaičių ir tada sako: "Tete, ateik namo." Ir viskas, trumpas vyriškas pokalbis :) Vakare mane veda prie didelio svetainės lango, pro kurį matosi automobilių aikštelė ir takas, kuriuo visi pareina, - laukti tetės. Arba pabudęs po pietų miego sako: "Važiuojam tetės pasiimt iš dabo." Ir ką - dažniausiai važiuojam :) Tomui smagu, nes nereikia grįžti troleibusu, kas jam ne itin patinka.

O jau kai Tomas namie, tai aš galėčiau ir nebūti :) Tetė aprengs, tetė nurengs, tetė paduos, tetei duos ranką, tetė ..... Pas mamą bėga, kai tetė ko neleidžia ar sudraudžia, tada jau reikia pasiguost.

Trečiadienį vakare su drauge ėjau į spektaklį "Ša, kalba mamos", tai Vilius net neatėjo į koridorių atsisveikint, - buvo užsiėmęs su tėčiu virtuvėj! Pati ėjau ate pasakyt :)

3 komentarai:

xena rašė...

smagu visgi tėčiams sunus turėt :)
nuvažiuoti tėtės į darbą ir pas mus - didelė atrakcija :)
prašom pasidalinti įspudžiais iš spektaklio :)

Inga rašė...

Pas mus irgi tėtis valdo :). Jeigu tėtis namie (o dabar dirba iš namų, tai beveik visada namie), tai visos privilegijos yra suteikiamos tik jam. Man labiausiai tai patinka, kai pačią garbingiausią užduotį - nuplauti užpakalį apsikakojus - irgi patikima tik tėčiui. Et, o aš visada taip veržiuosi :)

knygųžiurkėL rašė...

sweet