rugpjūčio 26, 2009

mėlynė

Jau beveik savaitę Vilius "džiugina" visus aplinkinius savo pasikeitusia išvaizda - įsistatė paaky mėlynę! Ji tokia "graži", toks tikras "fanaras" :) Vat, kai vaikinukai mušasi kumščiais per marmūzes, tai paskui turi tokius dailius paakius, vat lygiai tokiu "pasipuošė" ir mano net dviejų neturintis sūnelis :) Viskas būtų kaip ir nieko, tik tas jo vaizdas neleidžia man ramiai vaikščioti gatvėmis - vis atrodo, kad aplinkiniai mano, jog mušu vaiką... Iš tiesų, tai jis įsistatė tą mėlynę knygyne, belakstydamas tarp knygų lentynų. Aš dairiausi naujų knygų, jam buvo linksma tame lentynų labirinte, o viskas baigėsi ašarom ir mėlyne paaky (visai kaip kažkuriam senam multike apie užjūrio princą :). Taigi, kasdien vis kur nors einame, ir vis matau, kaip žmonės pažvelgę į Viliaus veidą, tiriančiu žvilgsniu nulydi mane... O gal čia tik aš labai jautri?.. Iš tiesų, dvejopi jausmai lanko: žinau, kaip yra iš tiesų, lyg ir nesvarbu, ką galvoja kiti, bet kartais prieš išeinant iš namų taip ir norisi patepti tą mėlynę pudra.... :)

Tad džiaugiuosi, kad mėlynė jau žaliuoja!

1 komentaras: