vasario 11, 2010

Svajonės link

Darius Čibonis man niekada kažkaip ypatingai nepatiko. Nežinau, jo kalbėjimo būdas manęs neįtikina. Nors ir veda jis mokymus apie lyderystę, koučingą, bet aš pas jį neičiau... Tiesiog, neįtikina. Tikiuosi, esate patyrę tą jausmą.
Bet D.Čibonio knygą apie kelionę 66 keliu per Ameriką Harley-Davidson motociklais perskaičiau. Po teisybei, nupirkau ją dovanų Tomui, su naivia viltim, kad įpūs jam optimizmo ir tikėjimo svajonėmis (mat knyga vadinasi "Svajonės link. Vienos įkvepiančios kelionės istorija"). Jis jos dar neskaitė, padėjo gražiai į lentyną, iš kur aš pasičiupusi ją perskaičiau. Taigi, įspūdžiai:

* nuotraukos knygoje įstabios (ačiū Olegui-kelionės draugui ir fotografui),

* kelionės idėja - paprasta, bet labai šauni. Aš jau ilgus mėnesius rezgu mintį, jog kada nors su Tomu nukeliausim į Amerikę ir pervažiuosim tuo 66 keliu. (Beje, tai buvo dar vienas motyvas dovanoti šitą knygą Tomui). Taigi, aprašyta kelionė šiek tiek tikroviškiau nušvietė mano puoselėjamų minčių galimybes.

* kelionės aprašymas sakyčiau gana primityvus ir neįspūdingas. Na, įdomu sužinoti kas bus toliau, bet tikrai neverčia žavėtis pačiu rašymo stiliumi, aprašytomis patirtimis ar vaizdais. Tad jei kas svarstote, ar skaityti šią knygą, perverskite nuotraukas, manau, pakaks :)


Viena gera nauda iš šitos knygos, tai jos pradžioje esantis įvadas į "svajonių psichologiją". Ten yra užduotis skaitytojui: surašyti savo svajones ir jų įgyvendinimo datą. Aš tai padariau, dabar turiu lapą su septyniom svajonėm, ir septyniom datom (tiesa, porą datų kitą dieną pataisiau, pabudusi iš išspipildančių-svajonių-kai-jas-užrašai-ir-nubrėži-įgyvendinimo-datą sapno). Gerai, kad turiu. Nes tikrai užkabino vienas iš autoriaus pasakytų teiginių: "reikia užrašyti atlikimo terminą, ir <...> jūsų pasąmonė ką tik gavo užduotį, kuriai dieną naktį ieškos sprendimo. Jūsų protas veiks įprasta linkme, o pasąmonė ieškos užduoties įgyvendinimo." Gal ir taip, nes kai kurių mano užrašytų svajonių išsipildymu aš be galo džiaugčiausi, nes jas puoselėju jau nuo vaikystės :)

2 komentarai:

knygųžiurkėL rašė...

reikes ir man uzrasyt :) idomu, kokios tavo svajones ;)

vaida rašė...

Norejau surasyti, bet paskui pagalvojau, kad gal kiek asmeniska :)