gruodžio 20, 2009

Gyvenimo malonumai

Gyvenime yra malonių dalykų. Pavyzdžiui, skanus maistas. Dar maloniau, kai maistas dar ir gražus. Malonu gaminti, malonu ragauti ką pagaminai ir pajausti, jog skanu! Malonu nusišluostyti rankas pabaigus plauti paskutinę šakutę po vakarienės ir atsisėdus padėti jas ant kelių, tokias pavargusias, bet daug nuveikusias.
Kas dar malonu? Malonu glostyti katę, arba šunį. Malonu glausti mažą šiltą gauruotą kamuoliuką, arba visą didelį kamuolį, - žiūrint kokio dydžio tas jūsų šunytis ar katinas :)
Malonu žiūrėti gerą filmą, skaityti gerą knygą. Man smagu žiūrėti gerą filmą antrą, trečią kartą. Šįvakar dar kartą žiūrėjau filmą "Julia ir Julie". Jis apie tai - apie gaminimo ir valgymo malonumą :) Bet ne tik apie tai. Dar apie gyvenimo tikslus, apie prasmingą veiklą, apie idealus, apie mūsų herojus, apie svajones, viltis ir nusivylimą, joms žlugus. Man labai gražus šis filmas. Sakyčiau, toks šeimyniškas ir Kalėdiškas. Rekomenduoju, su gero vyno taure ir užkandukais :)
Dar vienas šeimyniškas, mielas ir Kalėdiškas filmas - "Marlis ir aš" Jau rašiau apie knygą, pagal kurią pastatytas šis filmas. O ir Jennifer Aniston man visai patinka :) Gal net norėčiau būti tokia, kaip jos herojė... Kas žino, gal kada nors... ir aš turėsiu tris vaikus! :):):) Jei turėsit laisvą vakarą ir norėsit gražaus reginio, rekomenduoju, bus ir apie meilę, ir apie vaikus, ir apie mylimą šunį, ir juoko bus, ir ašarų.
O neseniai mano matytas filmas, ypatingai mane sujaudinęs ir pravirkdęs, tai - "Hatiko" (Hachico: A Dog's story). Vaidina Richard Gere, manyčiau, puikiai. Ir dar vaidina nuostabus akita veislės šuo. Man tie šiaurietiški šunys labai patinka, nors akitos yra iš Japonijos, bet labai primena šiaurietiškas veisles: haskius, malamutus ir pan. Filmas apie draugystę, ištikimybę ir besąlyginę meilę, - šuns žmogui. Man buvo labai graudu, nes žmonės taip jau retai bemyli, jei dar kada... Pažiūrėkit. Jei esat iš jautresnių, pasirūpinkit papildomų nosinių, tikrai gali prireikti.
Malonių jums akimirkų.

1 komentaras:

AustėjaL rašė...

Man irgi patiko Julie ir Julia... Dar šiom dienom žiūrėjom vieną gražų filmą su tom pačiom pagrindinėm aktorėm, bet neprisimenu pavadinimo...parašysiu, kai prisiminsiu! PO to ilgai diskutavome apie bažnyčią ir apie pedagogus...