spalio 18, 2011

Rytai, kurių nekenčiu


Man patinka anksti keltis. Bet taip LABAI anksti. Kokią 5val. :) Paprastai tokią ankstyvą valandą tenka keltis, kai kur nors keliaujam, tai gal dėl tie be galo ankstyvi rytai tokie mieli. Na, ir šiaip su rytinėmis valandomis aš nesipykstu. O dar jeigu turiu galimybę rytinę krapštymosi valandą praleisti visiškai viena - visiškas gėris! :) Tačiau pastaraisiais metais išgyvenu rytus, kurių tiesiog nuoširdžiai nekenčiu. O priežasčių net keletas:
pirmiausia, turiu prižadinti vaiką, kuris taaaip saldžiai miega, kad kaskart prisėdus šalia ir prieš pradedant kėlimo procedūrą, suspaudžia širdį;
antriausia, turiu prižadinti vaiką, kuris dar nepramerkęs akių pradeda reikšti nepasitenkinimą dėl tokio ankstyvo pažadinimo. Ir jeigu tik mokėtų, tai manau, mielai pasiųstų keletą necenzūrinių žodžių į mano pusę :)
trečiausia, visa rytinė žadinimo-kėlimo(si)-rengimo(si)-valgymo-išėjimo pro duris procedūra užtrunka tiek, kad aš vėluoju į darbą, NUOLAT. O pastarosiomis savaitėmis peržengiau visas padorumo ribas ir į darbą vėluoju bent pusvalandį, o buvo rytų - ir daugiau (baaaaisiai gėda!).
ketvirčiausia, aš labai nemėgstu vėluoti, ir kai matau, kad jau vėluosiu, tai darausi labai pikta. Ir vargšas Vilius turi ne tik anksti keltis, bet dar ir klausytis mano rytinių burbėjimų apie "paskubėkim", "gal gali greičiau", "nekalbėk, o ..." ir t.t.

Tik džiaugiuosi, kad darbe nesulaukiu pastabų. Ir už vis labiausiai džiaugiuosi, kad tokie rytai, kurių nekenčiu, greitai baigsis. Jau nuo lapkričio. Oioi, kaip laukiu :) Na, taip, žinoma, manęs artimoj ateity laukia tokie rytai, kad dabartiniai bus tikriausiai "tik gėlytės", bet leiskite dabar pasidžiaugti ;)

5 komentarai:

xena rašė...

Siulau likusį iki spalio laiką migdyti Vilių jau apsirengusį, kad būtų galima ramiai miegantį nunešti į mašiną :)

Žiedūnė rašė...

Geras Jūsų darbas, Vaida, kad galima šitiek vėluoti:)
O ne, xena, nežinau kaip Viliui būtų, bet mūsų vaikas miega tik su apatinėm kelnytėm, nes jis, man atrodo, yra nudistas:)Nors irgi sunkiai keliasi, ypač, kai vėliau užmiega. Gal anksčiau migdyti reikia?

vaida rašė...

Xena, ne, sitas variantas netinka, nes jau ir dabar jam reikia laiko susiorientuoti darzelyje, o tai jeigu toki pusiau mieganti atvezciau, tai visai blogai butu :)
Ziedune, taaaip, migdyti reiketu anskciau, tik kazkaip niekaip neiseina. Mea culpa, tpskant :)
O darbas dekingas, bent jau siuo aspektu ;) Be to, man tokiai pilvotai nelabai jau kas ka nors grieztesnio sakytu :):)

Lina rašė...

Vaida, megaukis i sveikata. O man kartais nusiseka tokie rytai, kai abu vaikai atsibunda patys. as net krebzdenu kuo tyliau, kad speciau viena nusiprausti ir bent kiek pasiruosti. tiesa, neturiu kantrbes ryte maldauti, akd rengtusi ar dar ka nors darytu patys - viska padarau pati, blogai tikriausiai nerealiai, bet kitu atveju tikriausiai niekada nenueiciau i darba. kazkokiu budu sugebu i ji net nepaveluoti viena keldama ir nuvesdama vaikus i darza. tikriausiai as nereali ;P

vaida rašė...

Lina, tu nereali!!! :)
As irgi pati rengiu, nes mano pilietis tiesiog sedi kaip grybukas ant lovos krasto. Jei prasyciau apsirengti paciam, tai TIKRAI is namu pajudetume po valandos :)