gruodžio 12, 2008

sergam 2

Vis dar sergam. Vilius užmigo beverdant jam pietus, iš pradžių miegojo pas mane nešynėje, paskui perkėliau į mūsų lovą (mat, į savo lovytę gultis griežtai atsisakė :)) Pietūs taip ir liko nesuvalgyti, ir išmiegojo vyrukas geras 2 valandas, o mūsų katinas Kumpis jį ištikimai saugojo:


O pabudo Viliukas visas sukaitęs ir su aukščiausia temperatūra! Bematuojant man akys tik plėtėsi plėtėsi, - visus 40 laipsnių parodė, tai dėkui Dievui, kad reikia atimti 5 dalis, bet vis tiek-39,5 jau daug. Nežinau, kas jam čia, gal ir gripas, o gal kokia 3 dienų karštinė?.... Greitai sugirdžiau vaistukų nuo karščiavimo, nurengiau kiek įmanoma, kad atvėstų kūnelis, ir ėjom valgyti pietų. Kirto neblogai, tad gal rimtai nesirgs :) O paskui ir visai įsibėgiojo, ir krepšinį su tėčiu žaidė :))

O į vakarą ir vėl pas mane - "apapa", net ir dar vieno vakarinio miegelio numigo, tiesa, tik kokį pusvalandį ir dar pakui kokias 20min. intensyviai zirzė būsenoje tarp miego ir nemiego... Na, ir jau sėkmingai paguldžiau jį naktiniam miegeliui, nors karštis taip baisiai ir neužkilo, vis tiek sugirdžiau vaistukų nakčiai. Vaistukus tai geria, lyg suprastų, kad reikia, o va temperatūros matuotis tai nekenčia iš visų plaučių :) Reiks ieškot kito būdo matuoti, užpakaliuko variantas jau atgyveno (mat jis toks greičiausias man buvo ik šiol).

O aš pastebėjau, kad kai Vilius serga, aš kažkaip labai ramiai sau sėdžiu namuose, susirandu kokios veiklos... O kai visi sveiki, tai negaliu nusėdėt niekur neišeidama, o jei praleidžiu dieną namuose, tai paskui save griaužiu, kad vaiko į lauką neišvedžiau, gryno oro negavo... O dabar lyg ir turiu priežastį kiurksoti namuose :)

3 komentarai:

xena rašė...

dėl temp. matavimo - mes turim va tokį termometrą http://www.rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&acc=show&term=termometras&pcode=ATEA838&pmode=&frame=3
jis pamatuoja temperatūrą ausyje per sekundę. labai patogu

vaida rašė...

aciu, gal reiks isigyti. cia ir mum gerai, nereikes laukti tu 7 ar 10min.

Anonimiškas rašė...

Aš tokiems mažiukams... dideliems... :) paprastai matuoju su paprastu gyvsidabriniu termometru pažastyje. Tik tuo metu žindau, ir tada galiu išlaikyti ir vaiką, ir termometrą vietoje.