sausio 30, 2010

Pasikalbėjimai

Oi, jau seniai rašiau. Užsitingėjau tikriausiai. Dar darbo turiu šiek tiek, tokio baisiai nuobodaus, bet ką padarysi. Taigi, bandau taisytis :)
Kadangi pastaruoju metu mus labiausiai džiugina Viliaus kalbos, tai apie jas šį kartą.

Situacija pirma.
Aš virtuvėj kažką tvarkausi, jis vaikšto aplinkui ir man maišosi po kojom. Prašau, kad pasitrauktų į šoną. O jis toks gerai nusiteikęs, stumia mane ir sako : "Mama, trukdykis!!" (suprask, trukdyk man ir aš trukdysiu tau :)
Situacija antra.
Aš sėdžiu ant sofos. Vilius prašo atsikelti ir eiti su juo. Aš vis dar sėdžiu. Vilius tada sako: "Mama, kekis, negažu sėdėti!"

Situacija trečia.
Vilius pasakoja kaip kažkas garsiai šauks, rėks: "šauks burnom" :)
Na, ir vienu metu, jei atsitikdavo kažkas kiek negero, tai Vilius sakydavo: " Baisu. Bus žiaujai skauda." :))

Komentarų nėra: