kovo 26, 2015

Aplinka kviečia "Keiskis!"


Mano aplinka kalba apie pokyčius. Viena draugė buvo išvykusi 2 mėnesiams į Indiją. Grįžo visa laiminga, ir nelaiminga, kad grįžo...  Baltai pavydėjau jai, taip labai nuoširdžiausiai džiaugiausi. 

Kita draugė pranešė, kad išeina iš darbo ir išvažiuoja į Kiprą! Tiesiog - gyventi ten. Be jokių aiškių planų. Kažką dirbs, kažkur gyvens. Žodžiu, be žodžių... Neužpavydėjau, tik linksėjau galva ir linkėjau sėkmės.
Prieš pora savaičių skaičiau nelabai intelektualų pletkų ir tauškalų žurnalą, bet radau ir gerų minčių. Štai užgimė naujas socialinis projektas "Trys seserys" su Jurgita Jurkute priešaky. Sujaudino tokia iniciatyva. Labai man ji graži ir jautri pasirodė. Ir labai užsinorėjo prisijungti prie jų. Iš pradžių nedrįsau, kažkaip atrodė viskas prabangu, lyg aš nepriklausyčiau tam ratui. Tada pasimaišė po akim kažkieno mintis, jog reikia eiti ir daryti tai, ko bijai. Tai aš ir pasisiūliau savanore :) Taigi, dabar esu "Trijų seserų" savanorių sąrašuose, - gal ir nuveiksiu ką nors prasmingo kitų moterų labui.

Ką daryti, jeigu galvoje daug minčių, o širdyje – jausmo, kad gali padaryti daugiau, negu dabar darai?Pasikeitusiame (ir vėl!) mano mylimam žurnale "Aš ir psichologija" (virtusiame "Moters psichologija") radau patarimą šiuo klausimu - tiesiog išlaisvinti visas tas mintis. Atrodo, lengva. Tik kur jas visas tokias laisvas padėti, kuria kryptimi paleisti?... Išspjautos tiesiog į erdvę jos nieko nepakeis, jos tiesiog sklęs kaip žvaigždžių dulkės kosmose. 

O tada tiesiog rinkau istorijas tema "Moterys keičiasi". Peržiūrėjau filmus - įkvepiantį "Eat Pray Love", "Big Eyes", kuriame mane labai žavėjo moters stiprybė ir jos gebėjimas pakovoti už save, savo talentą ir garbę, ir galiausiai "Cafe de Flore" - neįtikėtino grožio bei šilumos kūrinį

Aplinka kviečia keistis, ir jaučiu, - pati turiu tapti savo kolekcijos "Moterys keičiasi" egzemplioriumi. Pernelyg daug nuojautų, užuominų ir net tiesioginių nuorodų pastaruoju metu aplinkoje, kad jau laikas mintis ir planus perkelti į veiksmą. Palinkėkit man sėkmės ;)

1 komentaras: