spalio 18, 2009

KASDIEN KARTU.Vilius MYLI vandenį!

Na, tai visai ne dienos naujiena ar atradimas, bet tiesiog verta paminėti, jog Vilius iš tiesų MYLI vandenį. Niekad neverkė įkeltas į vandenį, tik iškeltas iš jo :) Baseine "plaukiojo" nuo 3 mėnesių, o šį pavasarį (būdamas 1,5m.) jau mokėsi plaukti, pats :) Tad jo maudynės vonioje visada buvo linksmos, o pastaruoju metu - ypatingai, nes Vilius nusprendė, jog užteks sėdėt vandeny, reikia gulėt! Tai ir gulinėja, vartosi, iš tiesų kaip žuvis vandeny!



Kažkurį vakarą prieš užmigdama apie tai mąsčiau. Viliaus zodiako ženklas - Skorpionas, vandens ženklas, taip sakant - į temą :) Aš, kiek pamenu save - visuomet mėgau vandenį. Maža būdama su tėvais sekmadieniais eidavau į baseiną, - jie į didyjį, aš - į mažąjį. Mirkdavau ten kaip varliukas :) Man tai būdavo tikra šventė! Iki šiol man mielas tas "baseino" kvapas :)
Mama pasakojo, kad man mažytei duodavo skalbti - į "bliūdelį" įpildavo vandens, pridėdavo nosinių ir aš "skalbdavau" :) Iki šiol mėgstu skalbti...


Nors Viliaus tėtis su vandeniu nedraugauja, bet sūnelis, panašu, šiuo klausimu visas į mamą :)

Komentarų nėra: