sausio 30, 2009

malonusis savaitgalis

Pamenate, yra toks filmas "Trys vyrai ir kūdikis", tai štai praėjusį savaitgalį turėjome istoriją - trys moterys ir kūdikis (na, jau nebe, bet nedaug ką vyresnis). Šeimos moterys - mano mama, sesuo ir aš - susitikome Druskininkuose. Mat nusprendėme pailsėti ir pasiprocedūrinti :) Žinia, tas kūdikis buvo mano Vilius :) Ilsėtis planavome kiekviena nuo savų nešulių: sesuo nuo darbo, mama nuo namų, aš tikriausiai irgi nuo namų, nuo rutinos, nuo nepertraukiamų valandų su Viliumi, o Tomas irgi turėjo progą pailsėti nuo mūsų su Vilium :)


Planas buvo puikus! Keturios dienos su maitinimu, sveikatinimo procedūromis, grynu oru ir gera kompanija. Viską apgalvojome - net papildomai elektrinę mini viryklę pasiėmėm, kad galėčiau Viliui košes išvirti! Tiesa, šito neprireikė, nes puikiai buvo galima susitarti su restorano virtuve, ir jie pagamino viską, ko tik prašėme. Sakė, jie pripratę gaminti ir kūdikiams :)) Buvau nustebusi ir sužavėta. Taip pat buvau nustebusi tuo, kaip Vilius lengvai mane paleido į visas procedūras (na, tik į vieną palydėjo su verksmais, bet ir tai todėl, kad jau norėjo miego). Ir mama, ir sesuo išbandė Viliaus migdymo "procedūras" :) Tiesa, mamai buvo sunkiau, nes jai teko "re-migdymas" (kai Vilius prabunda iš pietų miego ir dar reikia pamigdyti, ir dažniausiai išmiega dar kokią valandą), o seseriai pavyko užmigdyti be jokių pastangų: grįžau iš masažo ir radau ją žiūrinčią TV, o Vilių - miegantį ant jos kelių, mano sesuo net nepastebėjo, kad šis užmigo :))) Man taip buvo jau labai seniai, gal prieš metus (kai Viliui buvo kokie 2-3mėn. :)!! Žodžiu, vieni siurprizai ir rekordai!


O aš džiaugiausi masažais, nes nugara jau labai buvo pavargusi nuo "apapaaaa"...


Su Viliumi išbandėme baseiną, tik kiek šaltoka buvo, tai teko pasišildyti burbulinėj vonioj. Jei fizinės naudos nebuvo, tai bent jau geros nuotaikos tikrai pasisėmėm :)


Pilkoji savaitgalio dalis buvo naktinis miegas - Vilius nesijautė saugus naujoj vietoj, tad naktimis mane vis keldavo, prašydavo pienuko. O juodoji dalis buvo išvažiavimo diena, kai Vilius apsivėmė ir pradėjo viduriuoti ir į Vilnių grįžo jau ligoniuku :( Pasigavome kokį tai virusą. Aš irgi. Ir Tomui dar perdavėme. Taigi, kiekviena lazda turi du galus, ir deja, kiekvienas malonumas turi ir nemaloniąją dalį...

Komentarų nėra: