vasario 16, 2010

Apie Angliją

Niekada nebūčiau pagalvojusi, kad anglai ir jų šalis TOKIE keisti. Anglijoj buvau du kartus, kartą Škotijoj. Bet tai buvo neilgi pasibuvimai mišrioj tautybių prasme kompanijoj, tad apie pačią šalį sužinojau ne itin daug. Mane visada kažkuo žavėjo britai, manau, labiausiai savo kalba. Tikra british english man skamba puikiai (nepakenčiu amerikietiško murkimo...) :) Tad su entuziazmu paėmiau į rankas Andriaus Užkalnio knygą "Anglija: apie tuos žmone sir jų šalį". Buvo įdomu skaityti. Smagus stilius. Man buvo per daug numerėlių paaiškinimams. Kažkaip per daug minties linijų vienu metu. Nors turiu pripažinti, paaiškinimai kartais būdavo net įdomesni už tekstą, kurį jie aiškina. Mane pribloškė anglų keistumas. Gal labiau skirtingumas nuo mūsų?.. Kai kurie dalykai mane šokiravo :) Man patiko autoriaus siekis paaiškinti ir bandyti suprastu, kodėl dalykai toje šalyje yra tokie, kokie yra. Nors kartais net ir aiškus ir suprantamas priežastingumas nepaversdavo to angliško elgesio ar požiūrio man priimtinensiu :) Nors autorius teigia, jog nenorėjo pasakoti su neigiamu atspalviu, bet aš kažkaip jo knygos įtakoj nebenoriu taip labai aplankyti Anglijos... Hmm... Tik sustiprėjo noras nuvykti į Škotiją :) Gal aš labai lengvai pasiduodanti kitų įtakai?.. :)

2 komentarai:

Andrius Užkalnis. rašė...

Dėkui už paminėjimą, aprašymą ir už tai, kad perskaitėte. Daugelis žmonių man sakė, kad po knygos nori į Angliją mažiau... To nesiekiau specialiai, bet štai toks išėjo netyčinis efektas.

knygųžiurkėL rašė...

Vaidule, o as kaip tik nerealiai noriu i Anglija. PO knygos dar labiau!