rugpjūčio 05, 2009

Zoologijos sode

Praeitą penktadieną, gražų penktadienio rytą, mes su Vilium ir mano draugė E. su panašaus amžiaus kaip Vilius dukryte išsiruošėm į Kauną. Aš jau seniai norėjau aplankyti Zoologijos sodą, o mano draugė be to turėjo ir praktinių sumetimų - aplankyti Pažaislio vienuolymo ansamblį. E. vasaromis dirba gide, ir greitai turėjo turėti grupę, kuriai reikėjo aprodyti šį vienuolyną, pati ten nebuvo dar buvusi, tad kaip ir nelygis vežti ten grupę, kai pati tik esi skaičiusi (suprantu ir pritariu :). Taigi, planas buvo: zoologijos sodas, tuomet pietūs kur nors ant suoliuko sode, tada į Pažaislį, vaikai, tikėtina, pakeliui užmiega, tad aš lieku prižiūrėti jų saldų miegą, o E. lekia susipažinti su Pažaislio grožybėmis. Tiesą sakant, viskas taip ir buvo :)

Vaikai gražiausiai išsėdėjo visą kelionę iki Kauno, iki šiol visuomet ilgesnes kelione splanuodavau per miegelį. Panašu, jog jau galima tokias apie 1-1,5val. keliones planuoti ir ne miego metu. Tačiau... Jau artėjant pie Kauno, dangus buvo niūriai pilkas, o kai atvažiavom prie zoologijos sodo vartų - lietus tiesiog pliaupė!! Mano nusiminimui nebuvo ribų :( Keikiau save, kad nepėmiau Viliui guminių batų ir striukės, ir tuo pačiu keikiau tas orų prognozes, kurios minėjo trumpalaikius lietus, bet ne aplink Kauną... Bandėm laukti, bet ką su tokiais dviem pypliais išlauksi - Vilius tiesiog veržėsi pro duris, o lietum jo nesustabdysi, lietus jam patinka :) Galiausiai lietus kiek aprimo, išsitraukėm vaikų triračius, skėčius ir patraukėm pas gyvūnus.

Man tikrai patiko zoologijos sode, gyvūnų nemažai, visokių įdomių, sutvarkyta irgi normaliai. Gaila, tik kad dėl lietaus dalis gyvūnų slėpėsi savo namukuose. Viliui labiausiai patiko tigras, o L. - paukšteliai. Po kokios valandos vaikštynių, Viliui šiek tiek pabodo sėdėti triratuke, o jo draugė L. vis taikėsi numigti :) Tad papietavom mašinoje, pakeliui į Pažaislį abu mažieji piliečiai nulūžo, lietus nurimo ir išlindo saulė... Kol E. lankė Pažaislio ansamblį, aš studijavau Kauno žemėlapį (iš tiesų, myliu žemėlapius, man labai patinka juos studijuoti. Dar prieš atvažiuojant studijuot į Vilnių, buvau jau tikrai neblogai išstudijavus jo gatves :). Na, ir visai sėkmingai grįžom namo į Vilnių, tik aišku ir lietų atsivežėm :)


Komentarų nėra: