gruodžio 16, 2008

apie ligas ir knygas :)



Vis dar sergam.
Ir Vilius, ir aš.
Viliui - angina, o man - nežinau kas, nes nebuvau pas gydytoją, bet kažkas tarp sinusito ir slogos su žiauriu rytiniu gerklės skausmu. Taigi, ir vėl nepavyko Viliui išvengti antibiotikų... Jau vasarą jam teko jų paragauti, nes buvo ta pati angina. Panašu, kad tai bus jo silpnoji vieta. O aš pati gydausi kaip išmanau, vis kokiom žolinėm mikstūrom, homeopatiniais vaistais, purškalais ir pan. Vat ir gyju iš lėto....


O sergantis vaikas tai išbandymas nervams (gal reikės kokios mikstūros nuo nervų pagert?.. Kad jų nebeturėčiau :) Kaip čia viena moteriškė aiškino per laidą "Klausimėlis", jog ji neturi nervų :))) būt gerai...).
Vilius zirzia ir zirzia, jau net ir nuolatinis buvimas ant rankų nepadeda. Kartais tikrai pritrūkstu kantrybės nešiotis po namus jį tokį zirzalą. Suprantu, kad jam nesveika. O ir pati tokia ne visai sveikuojanti, tai mes pora kaip tvora šiomis dienomis :))))

Taigi taigi, supratusi, kad Kalėdinių dovanų artimiesiems nepavyks nupirkti šią savaitę, ėmiau mąstyti apie alternatyvas.... Ir visai neplanuotai šiandien užsukau į Baltų lankų knygyno interneto sveitainę, ir žiū - galima pirkti internetu!!! Na gi ,na gi, galvoju, juk kaip tik šiemetinis mano Kalėdų Senis nutarė apdalinti artimuosius knygomis. Išsirinkau knygų vos ne kiekvienam mano šeimos nariui ir dar vieną sau (o kaip gi kitaip, aš juk prisiekusi knygų žiurkė :))), ir sėkmingai išsiuntusi užsakymą laukiu pristatymo. Ir ką jūs manote, po kelių valandų sulaukiu skambučio iš BLK, užsakymą pristatys rytoj, ir staigmena - pasirodo aš esu pirmoji interneto parduotuvės pirkėja !! Cha, aš net neįtariau, jog jie tik šiąnakt "paleido" šį projektą, o aš štai tapau pirmąją. Sau ramiai naršiau ir maniau, kad ji veikia jau "šimtą metų" :) Ta proga gausiu dovanų, žinoma - knygą!

Na, ar gi ne moderni mamytė esu? :))))) Reikės panaršyti ir po kitas parduotuves, gal taip visas dovanas supirksiu: neiškėlusi kojos iš namų, slaugydama vaiką, gerdama savo mikstūras ir nerizikuodama susilaužyti šonkaulių vaikštant per tooookį plikledį.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Ačiū, Vaida, labai gerai, kad įdėjai, gal ta medžiaga plačiau pasklis lietuvių tarpe :)