spalio 14, 2008

koncertas


Vakar buvau koncerte. Katie Melua buvo Vilniuje. Nuostabus garsas, atgaiva sielai ir ausiai ...
Nors ir vėl - kaip dar gana jauna mama, nerimas dėl mano mažylio, palikto saugiai su mano mama, vis iškildavo širdyje ir neleisdavo ramiai džiaugtis puikiu garsu, palaimingai atsipalaiduoti.
Nekaip jaučiausi ir dėl to, kad teko "pabėgti" iš namų, kai mano mama "užkalbinėjo Viliukui dantis" grodama pianinu, o pasirodo, vaikutis visą vakarą paskui vedžiojo mano mamą už rankos po namus manęs ieškodamas.... Tad namo išskubėjau dar nepasibaigus visam bizui, gaila, žinoma...
O grįžusi radau ramiai miegantį savo mažylį ir mamą, sėdinčią prie miegamojo durų ir saugančią jo ramų miegelį nuo mūsų katino "teroristo: :)
Ačiū jai. Ir Katie - už nuoširudmą scenoje ir šilumą, paliktą visai pilnutėlei salei.

Komentarų nėra: